Ať už hledáte dobrodružství v terénu nebo dokonce soutěž v rally, DesertX Rally vám pomůže zdolat ty nejnáročnější výzvy a posunout se za každou hranici. Motocykl v "ready-to-race" konfiguraci pro nadšené amatéry i profesionální sportovce. DesertX Rally, vyvinutý pro zdolání nejnáročnějších terénních cest, je sportovní nástroj, který je funkční, technologicky vyspělý a navíc krásný, stejně jako každá Ducati.
Pod povrchem DesertX Rally skrývá vybavení na profesionální úrovni, navržené pro zdolávání náročných terénních tras. Vidlice KYB má průměr kluzáků 48mm pro větší tuhost a přesnost jízdy. Jedná se o uzavřenou patronu, technologii, která udržuje olej uvnitř patrony pod tlakem, aby nedocházelo ke kavitaci nebo tvorbě parních bublin, které by snižovaly tlumicí kapacitu a účinnost celého odpružení. Profesionální zadní tlumič KYB se 46mm pístem nastavitelným v kompresi při nízké a vysoké rychlosti. Odskok a předpětí jsou také nastavitelné. Tlumič zajišťuje lepší průtok oleje a tím i lepší chování při intenzivním používání v terénu.
Plasty DesertX Rally nejsou lakované, ale probarvené v celém objemu, což je technika, která omezuje viditelnost škrábanců. Polepy jsou ze silného PVC pro lepší ochranu a možnost individuálních úprav. Jednodílné sedlo se speciální strukturou povrchu pro lepší pohyb jezdce. Vysoký přední blatník a odlehčená ochrana motoru u DesertX Rally umožňují průjezd těžkým terénem. Vše doplňují carbon-ocelová lehká a odolná kola Takasago Excel.
TYP - kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
ZDVIHOVÝ OBJEM - 937 ccm
VRTÁNÍ X ZDVIH - 94 x 67,5 mm
KOMPRESNÍ POMĚR - 13.3: 1
VÝKON MOTORU - 110hp - 81 kW @ 9250rpm
TOČIVÝ MOMENT - 92Nm @ 6500rpm
PALIVOVÝ SYSTÉM - elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
VÝFUKY - ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami
EMISE - Euro 5
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PŘEVODOVKA - 6ti stupňová
POMĚR - 1=38/14, 2=31/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
PRIMÁRNÍ PŘEVOD - poměr 1.85: 1
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD - řetěz
PŘEDNÍ OZUBENÉ KOLO - 15 zubů
ZADNÍ OZUBENÉ KOLO - 49 zubů
SPOJKA - antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RÁM - příhradový z ocelových trubek
ROZVOR - 1625 mm
SKLON - 27,6°
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ - 48 mm plně nastavitelná upside-down vidlice KYB, uzavřená cartridge, povrchová úprava Kashima
PŘEDNÍ ZDVIH - 250 mm
PŘEDNÍ RÁFEK - drátěné, bezdušové 2,15" x 21"
PŘEDNÍ PNEU - Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C 54V M + S TL
ZADNÍ ODPRUŽENÍ - plně nastavitelná 46mm KYB pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice
ZADNÍ ZDVIH - 240 mm
ZADNÍ RÁFEK - drátěný, bezdušový 4.50" x 18"
ZADNÍ PNEU - Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C 70V M + S TL
PŘEDNÍ BRZDY - 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Stylema, Bosh Cornering ABS
ZADNÍ BRZDY - 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PALIVOVÁ NÁDRŽ - 21 l
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST BEZ PALIVA - 211 kg
PŘÍSTROJE - 5" TFT barevný display
ZÁRUKA - 4letá záruka (4Ever Ducati)
PROVEDENÍ - dvoumístné
VÝŠKA SEDLA - 910 mm
VÝBAVA - přepínání jízdních režimů, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, plně LED osvětlení, automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, rychlořazení up/down (DQS), tlumič řízení Öhlins, Ducati brake light (DBL)
SERVIS - olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km
Značka: | Ducati |
Objem motoru (cm3): | 937 |
Rok Výroby: | 2024 |
Stav: | nová |
Najeto: | neuvedeno |